Less tjej säger hej

Happ, då var helgen över igen.. Har suttit och kollat på biljetter till i sommar, apdyrt som fan. Hoppas dom går ner i pris. Men något som inte går ner i pris är varken flyg eller tågbiljetter till Luleå. 8000 kr flyg för 2 pers. Är det ens humana priser? Nä skulle inte tro det. Blir så JÄVLA less på att jag är dömd för att sitta i min soffa livet ut och glo på samma jävla skittv. Känns just nu som att jag lever som en kloakråtta. VILL HÄRIFRÅN NU, BEHÖVER SOMMAR!!!!!! Hade det inte varit för komplicerat med allt så hade jag lätt kunnat ta mitt pick och pack och dra till Alanya. Staden jag var spyless på förra sommaren. Tar tillbaka allt jag tänkte, och spyr det över Sverige istället. BRA HEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0