Take me hoooome country roooad

Okej, nu har turkietångesten slagit mig igen. Hela helgen har jag frågat mig WHY IN JÄVLA HELL fick vi för oss att välja Sverige? Just nu saknar jag livet i Turkiet sjukt mycket. Det inte alls hälsosamma livet där jag sov hela dagarna (fanns få undantag då jag släpade arslet till stranden och stannade en timma), drack drinkar fram till morgonkvisten och kedjerökte.

Kommer ihåg när jag satt på en rutten pall på ballen och tittade mot castle och tänkte "jag har ett rätt nice liv ändå". TA MIG TILLBAKA!!!!! Vi har det bra här i Sverige och så mycket hatar jag inte att vara här, men ni vet när man tittar ut och ser träden nakna och en grå himmel bakom och inte en kotte ute.. Då tänker man till lite extra.

På tal om Turkiet såg jag den nya serien dom började sända på kanal 2. Sjukt bra och spännande, men frågan är varför dom inte valde att sända bra serier på turktvn när man var där? Dom straffade mig med b-serier där till och med jag hade kunnat spela 500 ggr bättre skådespel. Ok.

Aj:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0