Gemighelg.nu

Helluu!

Helgen sprang iväg alldeles för fort som vanligt.. I fredags tillbringade jag kvällen med Sofie, Amanda och Angelica hemma hos Sofies syster som var borta så vi agerade hundvakt. Hahahah bra hundvakter som välte ut 2 blockljus på golvet och över hela jackan (såg mindre fresh ut) och döper om trådlösa nätverket till knullhuvud utan att det ens var meningen (Sofie....). Nåja.

Hann vara förkyld en sväng precis som alla andra, föste bort den med Tylolhot! Haha bästa förkylningskuren jag varit med om, någon ingrediens i denna gör att förkylningen dämpas och får mig att somna dirr. Hahaha inte ok, turkmediciner alltså.. JAJA nu tycker jag att jag väntat på helgen alldeles för länge, hadi gel dåååå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0