Vår

Sitter som en dönick på jobbet och har haft en jävligt dålig helg. Och på det fick jag ett samtal igår som fick bägaren att rinna över, därav orolig och dålig sömn inatt. Saknar min familj, saknar min bästa vän, saknar mitt hjärta och jag vill hem till lule nu nu nu NU. Kring den 17e tar jag iallafall semester i cirkus 2 veckor och dom ska jag spendera i Alanya.

Har jordens träningsvärk också. Spelade typ brännboll i 30 minuter för 2 dagar sen OENGAGERAT. Och jag har träningsvärk som ett cp. Ett tecken på hur vältränad man är.. Inte ok.


Älskar min familj ♥

Kommentarer
Postat av: Miku

Hallo cammeee!!!! När far du till turko? Och när hem? Måste hinna ta en vals runt varerna tsm!! Puss pådä

2012-05-07 @ 00:24:36
Postat av: Sophia

Hej du!

Just nu har jag inga planer alls!

Blir inget turkland för mig i sommar..

2012-05-12 @ 07:27:57
URL: http://Nattstad.se/Sophias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0