Alanya 12

Hejsan!

Nu sitter jag i läggan i Alanya, kom fram kring klockan 12:30 lokal tid, varmt och skönt väder bjuder kusten på, trots ena jävla vindar, men dom var svala så det var ok. Kort i sömn som fan, men orka bry sig, ikväll går jag ut on my own! Hahaha. Funderade på att dra till Queens för att hälsa på Mustafa, men sist jag gick dit själv så satt jag i ett hörn som en mobbad tjej med vodkabullen och ciggen som mina enda vänner, varpå 2 tanter frågade om dom skulle flytta på sig så mina kompisar kunde få plats. Kändes väl lite halvmobbat att säga att jag var själv.. HAHA!

Känns mer okej att sitta själv på en klubb, för det är inte samma sak på nåt sätt. Så kanske svänger förbi Istanbul för att krama lillebror Metin och få sig en extra stark drinkjävel på det.

Tänkte att jag kanske ska uppdatera lite mer medans jag är här, eftersom det är det enda som kan verka lite intressant i mitt liv, hahaha. Dock inga bilder, för min telefon är ju stenålders och jag har ingen kamera. Live with it. Önskar att mina turkflickor var här!!!!

Ikväll blir det strumpbyxor och fodralklänninggrej (?), eftersom det fortfarande blåser och jag är den kyliga typen. Ta det rätt. Nu ska jag käka chips och dipp (fattar inte hur vissa länder klarar sig utan dippmixer, värdelöst liv) Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0