2011

Kör en 2011-lista, eftersom jag roligt nog läste igenom förra årets och fick mig ett gott skratt. Bild på mig i klänning är osäkert än, men vem bryr sig. Nyårsafton levererade till en början, helt okej!

(Denna lista kan jag väl lika gärna döpa till alanyalistan 2011 och stoppa i Alanyakategorin... Likt..)

Årets bästa: Sommaren, umgås med vänner, flytta, UT.
Årets värsta: Att i somras komma hem till ett gansk tomt LÅ.
Årets händelse: Att jag flyttade, annars har väl allt gått i rutin.. hehe
Årets resa: Alanya, som alltid! Och götet i januari var nice.
Årets fest: Gud, hela sommaren var väl en fest. Sen allt utöver det här hemma.
Årets dag: 8/5, 28/12 (BOLAGEEEET)
Årets present: Pengar? Typ?
Årets tårar: Hemresor, bråk, snefyllor? HAHA
Årets person: Jag såklart, vem annars
Årets låt: Ni alla lär ju veta vilka som är årets låtar. Söndernötta så jag knappt vill nämna dom hahaha
Årets lögn: "Jag ska på begravning i södra Sverige" HAHAHA
Årets natt: Sommarnätterna, speciellt fucka ur-kvällen vi hade när Sofie och co kom och freakade sönder 2 dagar nere i Alanya. Gäälet!
Årets ord: Orka, trött, irriterad, vodkabull, pulbiber. Och tusentals förkortningar. Lite av varje så att säga.
Årets ''vill ha'': Massa miljarder, en lägga, biljetter? Hehe?
Årets skämt: Reb's byxor hon skulle ha när hon åkte hem.. Gröna.. HAHAHAHA.
Årets månad: Maj kanske? Ny-arbetslös efter att ha jobbat röven av sig och levde livet. Rätt nice.
Årets vårminne: Vet inte.. jobb? Roligt sådära.. hahaha
Årets frisyr: Lika som alltid, långt med uppsatt lugg. Klippte mig ju dock förra året med snelugg och massa cm kapades av, men växte ut och blev original igen.. hahaha
Årets sommarminne: Vet inte. Bazooka? Som gav oss 0 minne?
Årets roligaste: Sommaren, träffa alla hemvändare, flytta och skaffa ett nytt jobb.
Årets vinterminne: Göteborg och Alanya i januari.
Årets tråkigaste: Saknad
Årets överraskning: Vafan... Minns ingenting
Årets mysigaste: Att sitta i soffan och mysa!
Årets misstag: Garanterat något som jag lyckligtvis glömt! För tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0