Dec. 04, 2012

Här ligger jag i soffan och är SÅHÄR nära på att somna, fattar inte hur jag ska orka slafsa i lasagne i matlådan och borsta tänderna för att sedan slänga mig i sängen.. Fyfan vilken dag, varit arg som ett bi heeeela långa dagen. Bussarna i den här stan kommer typ i tid 0,5 av 10 gångerna vilket resulterar att jag inte ens tinat upp efter ett bad........ Nu vill jag utomlands. Känns jävligt bra också att jag inte fick schema från jobbet för att kunna planera och köpa biljetter hem över jul, och nu är det så jävla dyrt att jag inte ens har råd. ÅÅÅH!!!!

I helgen ska jag bjuda hit flickorna på lite fördrick och trevligheter, något att längta till efter denna eviga jobbvecka!

Nu ska vi se om den här uuuunderbara appen vill ladda upp bilder, SOM INTE ÄR APSUDDIGA!!!!

/positiv tjej säger hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0