Random

Gooooood morgon!

Eller förmiddag. Eller eftermiddag? Blir förvirrad, folk påstår ju att det är eftermiddag efter typ 12? Herregud, vad är det som är så svårt att förstå, förmiddag är före man har ätit middag och eftermiddag är efter man har ätit middag. Det är väl hur logiskt som helst? Det betyder att förmiddag och eftermiddag är på olika tillfällen för varje familj! Dah.

Idag ska jag tydligen jobba, jag ska åka till Rebecca (kanske ska säga Lena istället? HEHE) och mata och hänga med deras katter om ett tag. Efter regnet har avtagit några grader så jag kan gå ut med Gizmo såklart. Sen när jag kommer hem ska jag göra om Malin och Sofies designer på bloggarna. Eller, haha inte designerna, snarare huvudena. Som ni kanske själv har märkt så är jag väl inte nån design-girl. Tålamodet sviker liksom.


ÖH, drömde förresten att jag och Rebecca var i New York. Jag ville så gärna gå till Time Square och Ground Zero, men Rebecca vägrade och ville hellre att vi gick omkring i ruttna kvarter med folk som hade hemma-företag med alldeles för dyrt kasst smink? TACK REBECCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Din tråkiga jävel.


HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0