Parantes

Händelserik dag idag! Först vakna och skåda det underbart härliga vädret (regnstorm, fint) och mysa med frukost i sängen (jag lär mig aldrig att jag inte ska äta knäckebröd i sängen....) medans regnet smattrade mot rutan. Sen blev det gymmet, laga mat och sedan umgås med.... *trumvirvel* CAROLINE! Om ni inte minns sist jag umgicks med henne (klart ni inte minns, varför skulle ni?) så var det i typ FEBRUARI? Haha inte okej nånstans alltså. Men nu fick vi tummen ur röven och sågs iallafall. Mycket trevligt faktiskt.

Umgås med Reb på distans, fast nu har vi mamma-paus. As in, båda tog en rast och pratar med våra mammor istället. HAHA orka. Dock verkar jag vara snabbare än henne. Aja, vi återupptar umgåsandet strax i guess. Insåg just att jag har 5 kr på mobilen, haha inte ok hur mycket pengar det går där. NU SKA JAG SLUTA PLADDRA OCH ÖSA PÅ ER MED MASSA PARANTESER, hoppas intresseklubben antecknade allt!!! C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0