Matte b memories

Alltså, HAHA jag har så roligt i min rensning, hittade mitt matte b-häfte. HAHA ASKUL! Var ju verkligen inte den som kickade ass i matte, speciellt inte matte b. Också är jag ju ett dampbarn, så det var många sidor som var genomkluddrade. På en del uppgifter stod det: ät bajs. Källa: Sanna Ejderlöv. Nästa fråga: Se föregående svar. HAHHA SÅ. JÄVLA. KUL. En fråga handlade om en loppa som hoppade, mitt svar på den var: Jag hatar loppor.

Ha. Ha. HAA!! Men se där. Med specialhjälp klarade jag matte b ändå. Trots att jag hatar loppor och bad folk äta bajs.


JA, JAG HAR JUST GJORT ETT INLÄGG SOM HANDLADE OM MATTE B. NÅGOT FEL? Klart det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0