Lista

1. När gick du upp idag?
Haha, Reb ringde och väckte mig halv 1. Så.. nångång efter det.

2. Diamanter eller pärlor?
Dyra jävla diamanter.

3. Senaste filmen du såg på bio
HAHA pinsamt längesen jag var på bio. Kommer typ inte ens ihåg?!

4. Favorit-TV- program?
Vänner, OC och såna gamla godingar.

5. Vad åt du till frukost?
Mackor och te.

6. Vad är ditt andranamn?
Maria.

7. Din favoritmat?
Grillat!!!! INGET slår grillat.

8. Vilken mat gillar du inte?
Stört, finns miljarder saker jag inte gillar men kommer inte på någon? Ok.

9. Favoritchips?
Cream cheese och till det Ranch-dippen. INGET SLÅR DET!!!!!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
…. Lever inte på 90-talet längre iddis.

11. Vilken bil kör du?
None.

12. Favoritmacka?
Subway club med massa v-lök och chippo. NAM NAM!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Falskhet.

14. Vilka är dina favoritkläder?
HAHA mjukisbyxor och något fladdrigt fult linne. Om man ska räkna på det bekväma sättet. Annars typ.. Leggings, jeans, linne, kofta. Eller nåt liknande.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
NEW YOOOORK

16. Favoritklädmärke?
Prada, Gucci, LV… HAHA NOT!!!! HM, Gina, och sånt billigt nivet!

17. Var vill du dra dig tillbaka?
…? Gick ju att vända ut och in på den frågan, var mer specifik elleeeeeer?

18. Favorittid på dagen?
Typ.. 18.00. Eller nåt. Har ingen aning om varför?! Annars älskar jag ju nätterna men det var ju ingen tid på dagen. JAJA GÖR DETTA SVAR LÄNGRE

19. Var är du född?
Luleå

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey

21. Coca Cola eller Pepsi?
Men Coca-Cola fofan.

22. Fotboll eller ishockey?
Spela: Fotboll. Titta: Ishockey.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla as hell.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr isåfall, vene riktigt vad jag tycker om pedikyr.. haha

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Har jag väl, eller aa nyheter för vissa och gammalheter för andra. HEHE? Orka. Men palla.

26. Vad ville du bli när du var liten?
Prinsessa. Hur jävla dum var jag inte som inte insåg att det är totalt jävla omöjligt? hahaha

27. Bästa barndomsminnet?
Hm.. När jag hade sommarlov när jag gick typ i 2an och umgicks med mina vänner och hade ridläger. Fan vad livet var bra då.

28. Varit i Afrika ?
Nevah.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Tror jag inte?

30. Varit med om en bilolycka?
Hm. Typ? Det var typ jag som skapade den? Eller hur fan man ska säga, mahaha

31. Favoritdag i veckan?
Fredag!

32. Favoritrestaurang?
Vet inte

33. Favoritblommor?
Är inte så blomintresserad

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Max! In my fucking heart.

35. Äger du en cykel?
Nix.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Vadå utöka? blabla

37. Läggdags?
När jag blir trött

38. Senaste personen du delade en middag med?
Delade en middag? Mamma, Niclas, Adam och hans vän Vilhelm?

39. Vad lyssnar du till just nu?
Musik

40. Favoritfärg
Blå

41. Hur många tatueringar har du?
1.

 

42. Vad gjorde dig extra glad idag?
Ett sms :)


Kommentarer
Postat av: Mikkkuuu

Saknar ditt söta plyte!!

2011-09-09 @ 00:00:00
Postat av: Blomman

Du är visst blomintresserad!!!!!!

2011-09-11 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0