Just space

Hej på er!

Jag tänker inte uppdatera om min dag, för den kan jag lika gärna beskriva med ett mellanrum. Såhär: .

Jag längtar så fruktansvärt tills jag lämnar den här staden. Jag plågar mig själv psykiskt genom att fortfarande vara här, och HELST vill jag rymma någonstans tills jag får åka härifrån. Pallar inte vara i vägen och irritera alla hela tiden.

Nej jag har inget jobb fortfarande, för det lockar mig ingenstans att söka jobb här, och känns hundra gånger lättare om jag kommer iväg, rycker upp mig och är runt människor som bryr sig om mig och sen fixar allt på plats.


Vet att det inte är skärtorsdag idag, men det har fan i mig varit en KASS dag idag. Emo-millan indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0