If clouds could talk

JAG ÄR SÄMST PÅ ATT GOOGLA!!!!

Alltså, jag har undrat JÄTTELÄNGE hur moln känns? För nivet, när man åker plan genom moln så känns det liksom. Fattar ni? Klart ni inte gör, jag är sveriges sämsta människa på att förklara. Men nog om det.

Jag hittade något om någon som har klättrat i berg och klättrat "i ett moln" MEN DÅ MÅSTE JAG KÖPA EN FILM FRÅN UR? Ofta jag köper en jävla UR-film för att veta hur moln känns. SNÄLLA kan någon ge mig lektioner om hur man googlar på rätt sätt.

Nä. Nu ska jag fortsätta filosofera, verkar vara enda sättet som jag får svar på saker och ting. Helt värdelöst!


Om moln ändå kunde prata.

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha har du lite att göra eller ?;)

2011-09-10 @ 15:06:13
URL: http://www.nattstad.se/annaselin
Postat av: anna

själv sitter jag och ser på harry potter, varför kan jag aldrig se en film på datorn utan att börja röra internet emellanåt???? det är nåt fel på mig tror jag

2011-09-10 @ 15:37:30
Postat av: anna

haha aw saknar dig med ju!! men du är ju så upptagen med dina moln så vi ses ju aldrig längre :(:(:(:( hahaha

2011-09-10 @ 17:57:34
Postat av: Idde

Moln är väll vatten ånga ? Känns väll friskt o disigt hahah:d

2011-09-11 @ 13:12:07
URL: http://Idaengelbrektsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0