Go little bad girl

Tja!

Alltså, om ni bara visste hur mycket jag hatar att inleda ett blogginlägg..... JOBBIGT ÄR DET! Vad ska man skriva liksom? Orka.

Har nyss rensat ut en miljard kilo kläder ur min garderob, tvättat och packat lite. Hittade en kjol längst inne i min garderob som jag verkligen ber till gudarna att jag ALDRIG har använt offentligt. Dör då. Har också rensat massa papper och grejer ur min byrå, HAHA satt i typ en timma och läste igenom gamla arbeten, typ ett medeltids-arbete jag gjorde i 4an. Inriktat på.. medicin? Eller nåt? HAHA SÄMST!!!.. när man inte ens begrep vad jag hade inriktat mig på. Hej google-copy.

På tal om medicin, för 2 år sen idag hade jag precis kommit hem från plåsterhuset efter halsoperationen. Fyfan hur jag mådde då. Bleee. Hungrig var jag nog också.


Kom just på att den här fanns, livet är bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Micccooooo

Hhahahhahahahah mango!!!!!! Jag dör vad kul! Fina minnen:'j

2011-10-03 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0