Free-day

Shooooobre!

Idag blev jag en vinterjacka rikare, utan att spendera en krona! TACK MAMMA ♥ som inte läser den här bloggen, och GÖR HON DET SÅ.................. nä jag blev upprörd av bara tanken faktiskt... Sant.

Ja, med denna nya vinterjacka slipper jag se ut som en fågel. Min gamla vinterjacka är inte ok, fake Canada Goose från Thailand. Vet dock inte vad jag hade förväntat mig av den, hahaha.

Neeee, sitter och är fläskig, åt nyss tacos som om jag aldrig ätit tacos förut. Och på det dricker jag cola? Hjälper ju säkert jättemycket.


Trevlig fredag. Bär med er denna bild i huvudet när ni försöker ragga på krogen, och inse att det faktiskt finns bättre val här i livet. /Rynkpannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0