Endless love

CHACHAAAAAA!

Vaknade kring halv 10 imorse efter ungefär 4 timmars sömn, inte ok eftersom jag var dödstrött. Men det var ingen idé att somna om, skulle ändå fräscha till mig och så för en lunch med Anna på Exotic! Vilken jag sedan for och sprang bort, efter några gånger på springbandet så känns faktiskt resultatet, orkar springa längre utan lika många pauser och längre i helhet. Dock är det inge roligt när jag blir så jävla knallröd i ansiktet? Skämmigt ju.

Näe. Nu ska jag fördriva tiden, telefondate står på schemat om en timme eller två haha, sen blir det söööömn. Fu Reb som inte lät mig powernapa. Skoja, love u Reb som inte lät mig powernapa, det var ett klokare val faktiskt.



My endless lOooOove. HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym.

AZZO FELÅT DA!!!!!!! ska göra ett helt inlägg om det sen, lovar

2011-09-30 @ 09:45:42
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0