Bildeeeer

Okej, ska fylla bloggen med fler Alanyabilder tänkte jag, för såna och webcambilder är det ju verkligen brist på i denna bloggen. PIK!!!! åt mig själv.

Jag har snott lite bilder från mina söta små vänner, eftersom jag inte hade nån kamera. Enjoy! (Försök iallafall)


Jag och frugan efter lite flygplansdrinkar!


...efter en vodkabull eller 4 på queens i maj.


Rebecca, Ida, Jag och Stine på Bellman


Vi träffade underbara Mallanbrallan :)


Vissa kvällar var man mindre sugen på utgång.. ser det ut som?


Gratisdrinkar på Casablanca, och lillfingret var utfällt! Fin flicka.


Flickorna dansade number one på baren ;)


Jag blev av med Starbucks-oskulden.


Sofie och Amanda kom ner :D


Jag och frugan lagade mat åt våra turkbarn. Och frugan åkte hem några dagar senare :(:(


Dränkte mina sorger i vodkabull..


Tahir lekte på baren som vanligt


Malin åkte också hem :(


Amanda åkte också hem och sen återstod dessa tjejer


Metiiiiiin! Lillen. Istanbul hann typ bygga om flera gånger, fattade ingenting. Dom stoppade dit en fläkt, och jag lovar, det är typ den som gör att jag lutar så mycket? Jävla flygplanspropell alltså.


Var sämst på att åka till Dim Cay första gången så det blev andra gången jag åkte!


En arab. HAHAHAHA


Dessa härliga tjejer smet också tillbaka. Detta var en rååå kväll, som Ida hade sagt ;)

Pallade inte sno fler bilder, tack till Rebecca, Amanda och Linn! ;)

Kommentarer
Postat av: Idde

Hahaha mer råa kvällar !!! VODKKkKaaaaaa!!!!

2011-09-14 @ 17:43:57
URL: http://Idaengelbrektsson.tumblr.com
Postat av: sofie

men alltså snart äter jag upp alanya

2011-09-20 @ 00:22:52
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0