17/9-11

Tja!

Har just målat klart lite uttag och liknande, är hos mamma och som en del av er vet så tyckte han som bodde här förut att röd var en oerhört fin färg. Eller så var rödfärg på rea. ALLT är rött. När jag säger ALLT så menar jag faktiskt ALLT! Uttag, element, väggar, fönsterbrädor m.m. Han har typ tagit övervåningen i en stor pool med rödfärg och doppat den.

Så.. As we speak så sitter jag i ett par hockeyskola-shorts och en Canary Island t-shirt. Rebeccas sovtröja. Lugn Reb, jag har inte fått en enda fläck vitfärg på den, den är typ som ny! Fast 11 år gammal. Sitter och lyssnar på mamma som sjunger med i Veronica Maggios (HDFUISKJNFJSDK) låt "Jag kommer". Fin lördag. Solen lyser in genom fönstret iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0