Rubrik yok

Tjo!

Är nyduschad och hemkommen från gymmet, och har just satt på sista tvättmaskinen här i LÅ-town. Imorgon eller tidigt på lördag åker jag och Reb the 1 and only ner med lillatoyyan till Gävle! Yep, Reb har plågats igenom en 13 timmars tågresa inatt, sittandes. HAHA feel sorry 4 u bro. Dock sover hon nu. Och inte jag. Det är ju jag avis på.

Det ryktades om att Daniel och Emma skulle komma hit på en kopp kaffe. Fast det tror jag bara på när jag ser det, sooo we will see! Hahaha.

Ne. Hade inget mer att bjuda på. Piz.

Ps. Tack vädret för att det är sol, man blir på bättre humör då! Ds.

Kommentarer
Postat av: brallan

wwelcome welcome my darling to the g-town!

2011-10-13 @ 17:00:54
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0