Pladder

Tja!

Idaaaaag har det väl inte hänt mer än gym, juice och prata i telefon. Asså, galet... På gymmet var det en man bredvid mig som sprang. Han slutade på 120 minuter och såg nöjd ut därefter. Jag höll mig till mina 20 och såg döende ut i jämförelse. HAHA kändes ju inte sådär jätteokej.

Sen blir det inte Gävle i helgen, utan nästa. Då kommer Rebecca hit för att hämta sin bil och då ska jag vara den underhållande snälla vännen bredvid som gör hennes resa bättre. Great! Mindre kul dock att plågas kvar ÄNNU en vecka. Men. What. To. Do. Märkte just att jag verkligen gillar. att. skriva. såhär. Kul va? Aa rätt så.

SEN SÅ gillar jag inte att ams.se - Gävle BARA söker peepz som typ talar flytade kurdiska, tandhygienister och telefonförsäljare. Talar tyvärr inte kurdiska. Gillar inte att peta i andras tänder. Är väl inte en telefonförsäljare heller.. Nä.. Bättre lycka nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha det snubblar fan ut japp!!

2011-10-04 @ 22:32:00
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0