Gefle

Hey!

Nu är jag på plats, för 5 dagar sen cirkus. Natten till avfärd sov jag 50 minuter, + 10 som jag slumrade till i bilen och sen var jag vaken alldeles för mycket efter det. Men roadtripen var asrolig, jag och Reb var stört övertrötta och skrattade åt ALLT! Rätt kul asså. Note to alla roadtripare: Alla peepz på rastplatser är gnälliga. Finns inga glada prickar utom er själva.

Sen var det en liten inflyttningsfest att göra sig ordning inför bara någon timma efter ankomst. Det blev utgång på Heartbreak och HAHA hemgången var inte okej, hade 0 energi och var så fruktansvärt trött. OCH VI GICK!!! Tur att jag fick sova efter det iallafall.

Annars rullar allt på, sitter i soffan med Mandy, vred nyss en rostad macka med lp (leverpastej). Helt ok. Funtar på när fan Rebecca ska kliva upp, borde gå och väcka henne igen. Hörs, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0