We found love in a hopeless place

God dag!

Jag är så jävla cptrött idaaaag. Jag är en liten bebis som typ inte kan somna när jag sover på ett nytt ställe. Inatt var det jag och soffan, tog ett år innan jag somnade? BEBISUNGE!!!! Sen vaknade jag kring 10, gick och la mig igen halv 12, och där gick allt emot mig när jag skulle sova så jag skrotade den idén och tänker vända på dygnet istället!

Fast jag kan ju typ lägga en hunka på att jag tar en pn någon gång under dagen, för det är ju tydligen så jag fungerar. Inget kaffe har vi hemma heller......... Ja, jag har växt upp och börjat dricka kaffe! Dock har jag inte växt ifrån min lathet som gör att jag alldeles för sällan ens orkar ställa mig och koka kaffe.. En slöjävel är vad jag är.



NU KAN TIDEN GÅ LITE TYCKER JAG!!!!! Jag kanske ser ett ljus i den här vintern ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0