Soendag

Yo!

Helgen har sett rätt lugn ut. I fredags blev det några glas vin hos Emma med massa brudar, sen gick vi på Interpool. Säger som dom andra: inge kul när det typ inte var nån man kände där :/ HAHA precis!

Igår fick jag jobba tillsammans med brallan på Stadshuset, gick gode bra för att inte ha några kunskaper inom servering men det gick galant, bara lite träningsvärk i handlederna idag... Inte ok. Och inatt kom 4 fylledrägg hem och efterfestade "tyst". Hahaha vissa av dom håller ju tydligen på än, inte ok det heller.


Jag är GALET sugen på godis. Åh gud, ni förstår inte. INGEN FÖRSTÅÅÅR HUR DÅLIGT JAG MÅÅÅÅR :(


Annars såååå hade jag velat vara och fira farsdag hos padre idag, men det var väl lite.. långt bort. Längtar tills 5e december då pappa, Daniel och Niklas kommer hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0