Rubrikjävel

Bra dag!

Utvilad, ett simkort rikare (GRATTIS IDIOTER!!!) och gofika om ett litet tag. Synd att jag kommer rulla fram någon vacker dag... Ska försöka mig på den där ab-circle igen och använda den relativt ofta. Behövs inte speciellt många minuter på den heller.

Juste, jag har fått jobb och imorgon börjar jag med utbildning (08:00 OMG). Kanske jag kunde berätta lite sådär snabbt också.

Nu ska jag försöka övertala Sofie att övernatta här så jag slipper spendera kvällen ensam hehehe. Puzzzzz

Kommentarer
Postat av: anna

DU om det är nån som kmr rulla fram snart så är det JAG, du ska bara veta hur mkt jag har gått upp.. fick en chock idag på vårdcentralen, ville typ hänga mig själv. blöö

2011-11-14 @ 18:56:20
URL: http://www.nattstad.se/annaselin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0