Pas

Undrar om jag kommer lyckas hålla mig sittandes tills Amanda kommer hem... Vadå sittandes? Aa, annars halvlägger jag mig och då är det KÖRT! Då blir det en jävligt onödig powernap. Ska försöka, även om det ska krävas blod svett och tårar!

Nu ser det normalt ut i läggan och jag kan till och med rosta smörgåsar i köket. Ska nog fira det hela med att...... ROSTA MACKOR!!!!! Japp.. Om jag inte är för slö dvs. Lät ju lite halvjobbigt faktiskt. Mackor hjälper inte gofikat som har satt sig på kaggen heller. Amanda har tagit hit en Ab-circle, den är helt knäpp. Någon måste typ putta igång mig för att jag ska lyckas använda den korrekt, annars ser jag ut som en elefant som är.. brunstig..

Imorgon ska det drickas vin. Har förtärt alkohol 2 ggr sen jag kom hit. Nykterist javisst! (Typ...?)



One more day without you is one more day closer to being with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0