P-bullar

Ääääntligen är det strax fredag 16.30 och helg! Eller, strax och strax..


Åt middag för cirkus 2 timmar sen, har aldrig varit såhär hungrig i hela mitt liv. Typ (varje gång jag är hungrig har jag aldrig varit så hungrig i hela mitt liv). "Åt" iallafall potatisbullar till middag, smakade vider.

Happ. Då var det väl inte länge kvar tills man ska sova igen då. Har prommat hem varje dag från jobbet förutom 1 gång, och prommat dit 2 ggr! Duktig som fan.



Här sitter jag och tittar ut genom fönstret och ser ut som ett.. muslimskt lamm

Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHAHAHA!!

2011-11-26 @ 02:51:21
URL: http://sophiiias.blogg.se/
Postat av: Miku

Hahhaha ttttööööt <3 miss hjo

2011-12-05 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0