Marley

Alltså. Nu är jag sådär efter igen, men ikväll såg jag och Sofie på Marley and me. OOOO-MMMMM-GGGG!!! Om ni bara fattade hur jag grät?!?!?! Fattar inte att det är lagligt att göra såna sorgliga filmer. Jag såg ut som en panda när filmen var klar, både jag och Sofie hulkade oss igenom slutet av filmen.. KOM TILLBAKA MARLEY!!!!!!! :'(

För att fortsätta ett inlägg med att låta mindre psyk så har jag och Sofie haft en produktiv dag. Hon har tatuerat sig (aaaassnyggt!) och vi drog (..) till lilla bya-Tempo som såg ut som Jockfalls gamla Konsum. Då undrar nog 99% av er vad det är för liten butik. Ja, den befann sig i "Jockfall" och har stängt igen för x antal år sen. Tycker det förklarar en hel del.

Ikväll är det bara jag, Sofie och Amanda hemma. Reb är i Luleå ett par dagar och festar loss på Allstar. Tur att Gävle har öppnat ett Allstar nu så man kan gå dit för omväxlingsskull.. NOT!


Mina söta vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0