Lagar

Oskrivna lagar:
  • Man får ha meningslösa hemmadagar i november.
  • Det är helt acceptabelt och normalt att baka kladdkaka när man har mens.
  • Man ska äta gofika när man ser film.
  • Det är HELT OKEJ att tycka att pengar är lycka. (Bara för att man säger det säger man inte att kärlek INTE ger lycka? Så.. Käft.)
  • Man får sopa ner smulor från matbordet på golvet. Dock inte när det är nystädat en timma före. Eller två. (Om jag har städat såklart)
  • Gråta till Lejonkungen. Den som inte gör det har inget hjärta.
  • Ha skadeglädje. Och skratta!!!!!!
  • Hämnas. Beroende på orsak såklart. Men det fattar ni ju.
  • Helt rätt att tycka synd om sig själv utan att behöva höra "Tänk på barnen i afrika". JA, det är synd om dom. Men jag gör det knappast värre för dom om jag tycker synd om mig själv. Tänk på det hörrrrrrrrni!

Kommentarer
Postat av: fanny

är ju knappast som så att ungjävlarna i afrika ens vet om att du finns, så det ger la ingen som helst nytta av att tänka på dom. bara onödig tankekraft.

2011-11-02 @ 21:42:45
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0