Backslick

Heyhey!

Här sitter jag med backslick. Idag vaknade jag på tok för tidigt av att Malin satte mitt hjärta i halsgropen KLOCKAN JÄVLA TYP.... 8!!!!! Jävla plågeri hon håller på med. Tanken var att hon skulle väcka Amanda men hon lyckades lite för bra. Så varför skulle jag använda hjärnan och somna tidigare ikväll istället för att ta en powernap? Undrar jag också.

Lyssnar på favvo-turkmusiken och chillar ENSAM hemma. Inte så att jag klagar över att vi bor i ett kollektiv, men när man väl är ensam ett tag så är det väldigt uppskattat :)

Nu blir det skorpor och te. Imorgon blir det stan med malpan. OCH imorgon får vi även ställa in micro, kaffekokare och brödrost i KÖKET! För tillfället rostar vi mackor och micrar mat på vardagsrumsgolvet. Känns fullt normalt. Sen slipper jag slira omkring på pappret som ligger över alla jävla golv, otroligt att det inte har hänt en olycka än...


Det var för mörkt för att få med min backslick :( Sry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0