All aggro

För det första: Jag har många störda vänner, typ 99% av dom, så vem är du anonyma läsare som blev besviken på att jag inte länkade... hästtröjan??? Förlåt, "klänningen".. Eller nåt. Teeelll meeeee.

För det andra: SÅ ÄR JAG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG PALLAR INTE!!!!!!!! Jävla helvetes idiotpostbrevsatanshelvete jävlas med mig, har beställt hem ett simkort som INTE KOMMER FRAM!!!!!!!!!! Svårt att läsa på dörren när mitt namn till och med står där. HANDIKAPPADE MÄNNISKOOOOOOOORRRRR!!!!!!!!!!!

För det tredje: SÅ HJÄLPER DET INTE ATT FIREFOX FREAKAR SÖNDER MED NÅT JÄVLA SKRIPT! GE DIG FO HELVEDE!!!!!!!!!! GAAAAAAAH


Aggro. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ugglaN

alltså, jag har hört att idioten som är besviken bor uppe i norr? Hon är cool också. men nu måste du använda fantasin till att komma på vem hon är. KOM IGEN U CAN DO ITTTTT...

2011-11-07 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0