Å skalman han e tlööött..... tlöööött.

Tycker man är ganska lat om man fryser som fan.... tar tag i första bästa kofta och.. lägger den på sig för att man inte orkar ta på sig den normalt.


Det är jag det!


Sitter här och räknar ner minuterna tills jag får lägga mig. Dom andra brudsen jobbar och har andra saker för sig. Inte kul förresten att jag har haft världens fritid på dagarna och nätterna förut och nu omvandlas vardagarna till typ.. utbildning. Fast guld med långhelg!

JAG VET att allt suger när jag inte har bilder, men jag har fan inte ens en kamera. Okej, inte för att jag har varit kung på bilder förut men nu har jag faktiskt en anledning!!! Tänk också på att min gamla dator med ALLT gott och blandat från miljarder år tillbaka  gick sönder och tog allt med sig i graven. Tyck synd om mig istället :( även fast det nästan har gått ett år.. lol

Men.. bara för att göra er glada då:





Idag är en extra jobbig dag utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0