Riversiiiide mf

Idag gick jag och Reb på stan. Fyfan vad jag shoppade, om ni bara visste!!!! Har ont i armarna av allt bärande.


Skämt åt sidan, det närmaste jag kom kläder i mitt shoppande var strumpbyxor. Annars fick jag med mig en mascara och dust it hem också. Något som verkligen behövs eftersom jag ser naken ut (även fast jag har kläder) utan smink (typ vita ögonfransar, fint) och för att ordet volym inte ens existerar i mitt hårs närhet. Det kan ju vara kul att slippa se ut som en slickad apa hela tiden :)

Har våldtagit mammas spotify, tyckte jag behövde premium lite mer än hon. Hon höll faktiskt med, nu heter jag Maria på spotify ett tag framöver och har spellistor som Phil Collins, Abba Gold, 80-tal, Melodifestivalen, DANSBAND(!!?!?!?!?!??!!!??) m.m.. Får lite ont i magen varje gång jag kollar på "mina" spellistor faktiskt, men jag får väl låta bli.. Mehe.

Fullspäckad fortsatt vecka! Fortsätt följ mig!

Skämt åt andra sidan.


// MVH VÄRLDENS BÄSTA BLOGGARE MED BILDER


Kommentarer
Postat av: anna

http://www.reseguiden.se/cgi-bin/rg/last_minute.cgi?event=result&site=reseguiden&country_code_dest%3C=TR&city_id_dep%3C=604490&date_from_min=&date_from_max=2011-05-13&length%3C=&maxprice=



PÖSS!

2011-05-06 @ 03:33:16
URL: http://aannna.devote.se
Postat av: anna

fan det blev fel :( men det var iaf 698 från luleå till antalya på lördag... haha :D hatar att jag måste åka till jävla adana...... fan va billigt jag hade kunnat åka annars aalltså.... dö jävla blääääääää haha PUSS

2011-05-06 @ 03:34:28
URL: http://aannna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0