And i'm like: wtf?

Heppa heppa partysteppa!

Alltså idag hände något så äckligt. Sov hos Reb (det var ju äckligt i sig) MEN!!! VI STEG UPP HALV 5? HAHA RISIGA TJEJER!!!!!!!!!!

Usch. Mår illa av tanken. Dock inte värre än i Alanya när man vaknade 19.00, klev upp och gjorde middag, sminkade sig och drog ut på party igen. Kände mig inte lika äcklig då, ÄVEN fast jag sov bort hela soliga dagen? Hur jävla äcklig är jag inte nu i efterhand? Uuuuuusch!

Igår blev det rosé, vattenpipa och skitsnack på Reb's alle (altan för er retards). Och ja, sen sov ju jag där och låg i sängen till halv 5. Hela dagen borta. Usch

Tvätta 1 maskin - check!
Ta fram resväskan - check!

Och nu: rast.

Haha hittade en skön låt på Idas blogg

WTF?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0