1 vecka

Huuuhuuuuu, fett väder idag! Vaknade ändå efter 13, rätt så fett bra gjort av mig. Igår blev det en chill utgång med lite mycket alkohol, men helt perfekt! Det blev tårta på Istanbul som sköljdes ner av en vodkabull (såklart) eftersom lillebror Metin fyllde 18! Lillpojken har blivit så stor, hahahaha.

På Latino bjöd Tuncay på helrör, inte helt fel om jag får säga det själv. Woop woop!

Idag är tanken att fixa ett turk-simkort eftersom jag inte har tagit hand om mitt gamla som lagt av. Men för det krävs det en turk som hjälper mig, annars står salak-blondie där och blir utskrattad (som vanligt).


Det var allt jag hade att bjuda på, take care hadi byyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0