With arms wide open

All I wished for was that it wouldn't be so fucking hard.
But.. What the hell did I expect?



Happ, då satt jag här igen. Helt seriöst så bjuder Norrland på så JÄVLA nice väder. Älskar't! Idag har vi vridit grillad FLÄSKFILÉ (ja jag saknar gris väldigt mycket när jag är i Turkiet)!!! Underbart. Precis som svensk sommar ska vara, behagligt-svensk-sommar-varmt, stek på en altan och grillat. Under den tiden har jag haft fler happy thoughts och det har känts nice!

Sen vill jag ägna några ord och flera tankar till Oslo, och speciellt de drabbade. Jag förstår inte hur detta kan hända... Eller det gör jag, men INTE ett land i skandinavien!? Vart är världen på väg? Och vad är det för sjuk jävel som går omkring och klär ut sig till polis och skjuter ungdomar? Blir så JÄVLA förbannad över hur psyk i skallen folk får lov att bli.

Nä. No more to say. Nu ska jag vänta på att framtiden knackar på min dörr. Eller så inte. HIHI. Orka allt. Hejdå!



Var galet längesen jag la ut en bild, så det fick bli på mig i vanlig ordning. Eller så inte, eftersom jag är naken! Eller.. är jag? lol på den.

Ps. Livet blir roligare när man gör "lol" till en gubbe. Såhär:

lol
|
/\

Copyright Camilla Dumstig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0