Who run the world? -Girls!

Yo homies!

Dagen i ära har bjudit på nya jeans och trosor. Dock inget jag har tänkt lägga upp bild på eftersom det känns a bit creepy att folk ser vilka underkläder jag använder. Bara Rebecca som brukar få se det. HAHA skämt åt sidan. Skoja, det var inte alls ett skämt åt sidan, hon har sett alla mina underkläder. Hon gillar dom också, det har jag sett på henne.

Kvällen har bjudit på ett JÄVLA regn, när jag gick till bussen blev jag sjöblöt på en högst 50 meters promenad.. Ekligt. Jag tog bussen till Josefine, myyyys!!! Behövdes verkligen, vi tröck i oss chips och DIPP!!!!!!!!!!! Kan någon förstå hur mycket jag har saknat Ranch-dippen? NÄ, bara jag förstår. Till det drack vi cola och såg Easy A. Den var bra, rekommenderas! Nog för att alla andra redan har sett den, men om det nu råkar finnas en liten själ som är mer efter än mig så... rekommenderas den!

Rebecca bad mig titta på denna. HAHAHAHAHAHA TITTARÅÅÅÅ!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0