Tagen

Såg denna på Louises blogg, och kunde inte låta bli att lägga upp den här också.

Älska mig (gick tydligen inte att ha hela filmklippet här eftersom turkiet har något emot youtube eller nåt, lol)

ALLA borde lägga ner en timma på att se denna, det är LÄTT värt. Den borde få vem som helst att tänka några steg längre.

Nä, jag vet inte vad jag ska säga. Jag tror jag grät ut alla tårar jag hade under hela filmen. Är typ speechless. SE DEN!!!!!


(Det finns 6 delar och alla finns på youtube. Hadi watch!)



Kommentarer
Postat av: anna

jag försökte skriva det här tidigare men vi har världens segaste internet!! jaa men klart blockgrejen är cp för dig, den är ju utvecklad för smarta människor ;););) är du i alanya nu på lördag typ? din idol kissie ska dit!! dom ska till havana, helt vilt tydligen, så ta fram din vilda sida och festa med dom ;);););) pussssssssss på dig gullunge och vi ses när vi båda är hemma <3<3

2011-07-14 @ 10:10:14
URL: http://aannna.devote.se
Postat av: Sara

Asså fakk. Grät mig igenom klippen. Haha.

2011-07-23 @ 23:14:11
URL: http://Saranathalie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0