Opsiii

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!!!!!!!!


Jag har varit utan internet i thuup 2 veckor eller mer och guess what? Klart ni gissade rätt, jag har varit sjuk! Samma gamla fråga: varför vara frisk??

Bara så ni vet så kommer jag åka hem inom kanske 2 veckor, nu sitter jag och väntar på nästa helg så jag äntligen får se min papichulo som kommer hit!

Orkar inte skriva, livet leker och feeeett skönt väder har vi. SKOJA, ska berätta om en grej förresten.

På Sofies födelsedag i måndags så hade vi vääärldens finaste bord på en fin (vad det såg ut som) restaurang uppe i castle med en slående utsikt. Vi var 13 pers som beställde mat och en öl för cirkus 45 lira, ganska dyr restaurang det vill säga. Därav tror vi det är en ännu finare restaurang med bamsegod mat!

För det första är vår waiter en liten cpnisse som inte kan engelska och tog sig typ 20 minuter att ta våran beställning av mat.
För det andra så är ALLAS mat kall, en kycklingrätt var även frusen inuti? HAHA LOL!!!! 5 minuter senare tas all mat in för att bytas ut mot varm mat.
För det tredje är personalen så handikappad att Kaya fick hoppa in och extraknäcka som springpojke? HAHA INTE OKEJ!!!!
För det fjärde får dom flesta av oss tillbak ljumna/kalla maträtter tillbaks och hälften av dessa fick inte sås till som de hade innan.
För det femte så krävde vi halva priset, helt ok ändå. Sen tyckte en liten turk synd om oss så vi fick 2 gratis vinflaskor. Nice.

Åk inte till restaurang Maldan (tror jag den hette) uppe i castle. SNÄLLA.

Hejdå!


I hope this will get you more up than down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0