Love you like a lovesong

I love you like a lovesong baby, and I keep hittin' repeat

Okej. Detta är nog den MINST effektiva dagen i mitt liv. Vaknade halv 1 och sen dess har jag: ätit, tvättat en maskin med kläder (WOOP WOOP!!!), sett vänner och lyssnat sönder Metro FM. Ja.. Metro FM som jag bokstavligt talat har lyssnat sönder, för jag kan inte lyssna på det längre??? Deras signatur låter i början sen blir det knäpptyst.. Tack då :(

Nu hade jag velat sitta...


här...


eller här...


... eller här..

eller VART SOM JÄVLA HELST!!!!!!!!!!!! Gud, orkaaaaante.

Snodde bilderna från mina friendz, sorry!

Öp på er alla.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jeg sitter på Queens på onsdag, wooooop :D

2011-07-28 @ 00:03:48
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0