Körre med spagge

Tjo på er!

Vad har hänt sen senast???

  • Virre och massa grabbar har dragit till Sverige
  • Jag har bränt mig!
HAHA ja ni läste rätt! I'm buuuurned.

I skrivande stund äter jag KÖRRE MED SPAGGEEEEEE! Så jävla gott. Nam nam. Men jag har ju ett problem. Vi har nån askonstig buljong, som faktiskt har legat i köttfärssåsen i typ 10 min, och nyss tog jag en tugga som knaprade och smakade VÄLDIGT salt. Japp, stenbuljong verkar det vara. Nice? Nä, för jag har druckit upp all cola och är alldeles för slö för att hämta mer. Jag får inte i mig mer mat utan vätska.

Några tips?? Vore väldigt tacksam för sådana, bara om dom är rappa och får mig att överleva närmsta kvarten.

Pöss

Kommentarer
Postat av: anna

hej sötnos!! tack så mycket <3<3 saknar dig också :/ är du fortfarande i alanya? när ska du hem? jag kmr typ hem om lite mindre än en månad för att skolan börjar ju i slutet av aug typ tror jag? haha och sen tillbaka om hakan inte har fått sitt UT. men vi får prata mer när jag kmr hem, skrev ju till dig på face också men vi snackar om det när jag kmr hem. pusspusspusspuss<3

2011-07-08 @ 13:35:21
URL: http://aannna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0