Homecoming

Då var hembiljetten bokad! Känns sådär faktiskt.

Idag for pappa och Anette hem, har varit jättemysigt när dom har varit här :) God restaurangmat och lite billigare också, HEHE!!! Bus.

Idag blir det att bli hemma igen, finns inte så dundermycket att göra när alla mina friends har svikit mig för Sverige lite tidigare än mig, och så mår jag inte riktigt på topp. Magen försöker riva sig ut ur min kropp tror jag, inte okej! Så därför ska jag strax gå och göra mig en goooomacka och juice. Nam nam. Fick knappt i mig någon middag idag p.g.a värmen. Ibland vill jag bara att det ska vara svensk värme (kyla) ett litet tag iallafall, det är fan iiiinte okej när det är såhär ju!!!!


Sitter och tittar igenom hela Metallica-konserten från The big 4 i Göteborg, oooohhhhaaaaa!!!! Såg en kommentar nedanför: "DÖDA DEN JÄVELN SOM BÄR SKAMMEN ATT INTE VARA DÄR!".... - Sant.. Döda mig.

Nu ska jag fortsätta hjälpa till att kalla dit Ktulu. Hadi bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0