Godkväll

BULLENS JÄVLA PILSNERKOOOOOOOOOOORV!!!!!!!!! Med 395 liter ketchup. OCH!!!!!! Ett STORT glas mjölk. ORGASM!!!!!


Japp. Dock rätt besviken på pappa som visste att jag skulle komma hem, men inte köpt hem falukorv?? Vad är det för stil!!!???!?!?!? Inte okej!

Annars då? Nä, inte sådär överlycklig över att vara hemma, men Luleås temperatur var underbar jämfört med Turkiets, som gjorde mig till den svettiga kebabrullen jag har sett ut som dom senaste dagarna. Lite äckligt. Fast ändå så underbart. Inte att se ut som en kebabrulle såklart, men ni fattar.

Såhär var det nuuu (då) att: Jag hade inte med mig någon kamera, eftersom batteriet och laddaren var borta när jag åkte? Så. Sorry. Facebook har mycket att erbjuda men kanske inte för er som inte är vän med mig eller mina homies :(


Seni özledim

Kommentarer
Postat av: Cilla

Välkommen hem :) Dags att röra dig mot gbg? ;)

2011-07-21 @ 20:07:39
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0