Die Hollywood, die.

Mer-ha-baaaaaa!

Hur mår ni mina läsare? :)

Skoja, ofta jag bryr mig. Skoja igen, klart jag gör men jag tror ingen kommer svara, därav drygandet. HIHI!

Idag stektes det på stranden med pappa och Anette, fett jävla varmt. Men jag har fått färg iallafall, bra att det lönar sig litegrann att plågas sådär ;)

Annars då? Skulle kunna bränna ner Hollywood just nu, jag ska stanna hemma idag och jag bor som sagt typ.. 1,5 cm från Hollywood. Inte okej, det är garanterat högre musik här inne än på själva Hollywood. Fick just lust att tävla med mig själv om att använda namnet "Hollywood" så många gånger som möjligt i den här texten. HOLLYWOOD HOLLYWOOD HOLLYWOOD HOLLYWOOD, HOLLYWOOD KAN DÖ ATM! Fan vad lame jag är, hade jag inte varit en slöfitta hade jag suddat allt detta men naaaae, nu ska ni allt få inse hur tråkigt jag har!

Har fetaste ångesten över att åka hem. Vill, men ändå absolut inte.

♥♥♥
Ps. Kissie kommer hit om några dagar, någon som vill att jag tar en autograf? Lämna en hint i kommentarsfältet dåråååå ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

JAAAA JEG VIL HA EN AUTOGRAF!!!!! hahahaha :D

2011-07-15 @ 12:25:15
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0