2010

Eftersom hela världen gör 2010-listor så gör jag också en, snodde denna från Johanna :D

 

Årets bästa: Studenten, Alanya, slippa skolan
Årets värsta: Att så många flyttade härifrån
Årets händelse: Studenten
Årets resa: Alanya såklart. <3
Årets fest: Studenten typ? Hela sommaren? HAHA
Årets dag: (ar) 11/6, 13/6
Årets present: Hmm.. Alla fina småsaker och bille HIHI
Årets tårar: När jag åkte från Alanya. FYYY
Årets person: Masssa, familjen, vänner, alanyamänniskor och sånt. Kärlek!
Årets låt: Alldeles för många för att ta här
Årets lögn: ”I didn’t come because our friend is soo so sick, she is at the hospital.” HAHAHAHA (Reb)
Årets natt: Alla sommarnätter. Tråkiga som galna, dom är så jävla värda varenda en! Studentnatten också.
Årets ord: HAHA alltså.. Nuki nuki, cok, yok, hadi, bende, bilmiyorum, lan, bersa, bolle (hehe johanna), galet, MEN FYYY, och maaassa mer. Hahaha herreguuud.
Årets ''vill ha'': Pengar as usual. Biljetter.
Årets skämt:"I'm going... somewhere."
Årets månad:
(er) maj, juni, juli, augusti. Lite september såklart.
Årets vårminne:
När jag, Reb och Sanna stekte på KH-trappan. Stört nice.
Årets frisyr: Långt och uppsatt lugg. Ett säkert kort liksom.
Årets sommarminne: Hela sommaren.
Årets roligaste: Studenten, Alanya, få lön på riktigt.
Årets vinterminne: Fester och när Reb kom hit!
Årets tråkigaste:
Att Reb flyttade, och hemresan från turk, fy i fan.
Årets överraskning: Min present :D
Årets mysigaste: Hihi fniss mys fniss
Årets misstag: Vettefan. Finns väl några haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0