Världshistoriens viktigaste inlägg

Årets händelse - check!

Typ. Någon söt liten rackare har inatt eller igår hackat sig in på min facebook och mail. Jeteroligt liksom. Det började med att jag skulle logga in på msn, men det funkade inte. Jag tänkte att msn, i vanlig ordning, hade något jävla problem så jag loggar väl in på facebook så länge. Men gick det? NEJ!!!!!!!! Det var då paniken verkligen bröt ut. HAHA. Usch alltså. Tur att jag hade en säkerhetsfråga på min mail då. Allt löste sig och ingen hade våldtagit mig på annat sätt än lösenordsbytet! Men dessa hackers kan ändå tända eld i arslet och flyga någonstans.

Idag öppnade jag, vilket betydde jobb från 8-14. Det började med att jag missade bussen för att det är ett nytt år och bussen går någon minut tidigare. Så när jag just klivit ut ur huset åker bussen förbi mig. Jag svär att jag hörde den jäveln skratta också. Så jag fick bli lite sen. Men deeeet var luuuugnt. Älskar att sluta 14. ÄLSKAR DET! Hatar dock att börja 8, men äh... JAG ÄR DÖÖÖÖÖÖÖD!!!!!!!! Så. Jävla. TRÖTT.

Roligaste bloggen i världshistorien. Jag dränker er i bilder och intressant info. Fan vad ni måste älska mig. På tal om världshistorien så åt jag den vidrigaste middagen i just.... - Världshistorien. "Pytt i panna". Eller, Pitt i panna, Spytt i panna osv nivet. USCH. Jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0