Kaoz

Den här dagen har fan gjort kaoz med mig.

Vid 3 eller nåt hade vi zip zero NOLL bröd kvar. Alltså. NOLL! Folk fick liksom vända när dom kom in. HAHA kuuuul. Och massa andra saker att göra, SJÄLV som vanligt. Fast Joss var en ängel och kom dit för att göra mig sällskap ett tag, och hjälpte mig massa! Guld värt :D

Haha för övrigt så hade jag lika gärna kunnat vara förlovad vid det här tillfället. Om jag nu hade känt en snubbe bättre och känt samma sak för honom som han kände för mig. Synd att jag inte gjorde det då. Synd att jag inte ens vet vad han heter. HAHA!

Vadåååå? säger ni då. Jo, det var en snubbe på Berså (Bersa) i onsdags som tyckte jag var så vacker att han inte kunde sluta titta på mig, och pratade med mig i en timma kändes det som. Trots att jag aldrig hörde vad han sa eftersom jag satt i högtalaren (typ). Han kläcker iallafall ur sig orden: "Om jag hade känt dig bättre hade jag friat till dig nu." Hahahaha okeeeeej? Hadi bye creepy guy.

Imorgon börjar jag 8. Jag har verkligen inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0