Try this at home

Walla habibis! (Ofta jag vet hur man böjer på irakiska. Eller vilket språk det nu är?)


Kom hem för ett tag sen. Nu ska ni få veta något jätteintressant. Det kliar ENORMT mycket på höger sida av min hals (inuti alltså). Eller inte riktigt i halsen utan längst bak i gommen. Det kliar verkligen HEMSKT mycket. Men när det gör det brukar jag ta knäckebröd, stoppa in det i munnen, tugga det och sen svälja. Ni som aldrig varit med om det vet inte hur fruktansvärt skönt det är. Det är faktiskt en grej som jag personligen skulle lista under kategorin "Orgasm". LÄTT!!!!!!!

Så, här sitter jag och tuggar knäckebröd utan smör eller något. Och dricker té. Fast man får ju inte blanda knäckebrödet och téet (hur fan böjer man det DÅ!?) för då river det inte. Och för er som tror att jag sitter och stönar så gör jag tyvärr inte det. Sry guys :(


Varsågod för min lilla knäckebröd-kli-i-halsen-tips. Använd er av det nästa gång det kliar i halsen! Try this at home liksom.

[Tänkte just lägga upp en bild på min hals men jag orkar inte vara så rolig och jag orkar inte lägga upp den bara för att lägga upp en bild:(]

Kommentarer
Postat av: Cilla

Irakiska haha jävla norrlänning ;D Arabiska heter det!

2011-01-21 @ 20:22:55
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0