Snap!

Yo mf's!

Idag har jag varit..... LEDIG!!!!!! Alltså ni förstår inte min lycka. Gud vad underbart det var. Och imorgon är jag också ledig. AAAH! Också är jag ledig 8 dagar efter måndag också hähähä, livet kan inte äga mer.

Var på stan med mami idag, köpte mig ett par leggings och ett linne. Eller typ ett linnetunikaaktigtgrejs. Nice. Gissa vilken färg???????????? Wait for it..... SVART! Jag målar min garderob ännu svartare än den redan är verkar det som. Jaja. Det funkar liksom. Något mer jag tänkte berätta.. Jo, när jag var i provhytten på HM så hade jag med mig min ginapåse med leggingsarna i. Så glömde jag påsen i provhytten, hahahahahaha huuur typiskt mig var inte det eller? Orka liksom. Men den kom i ägarens händer igen så det var chill.

Nej, vad mer..? Jag borde masa mig till duschen, mitt hår är inte okej. Den som vill smöra sin macka behöver liksom bara dra mackan i mitt hår så blir den smörig. Nice va?

Taggar sönder här i min ensamhet. Nu ska jag dricka upp min öl och chilla vidare. Hejdå!



På tal om klantigt.. (Reb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0