Men nååågot

Hihi naw. Saknar ni mig när jag inte skriver? Ni verkar desperat gå in på min blogg och checka ändå. CHILL! Hihi.

Då ska jag alltså skriva något. Ja.. Vad ska jag skriva?
Inget. Hejdå!




Hahahaha döööör vad rolig jag är. Nej men allvarligt. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Jag är typ en secret agent nu som har massa hemligt jag inte får skriva här. Eller massa och massa. Men ah ni fattar liksom. I'VE GOT SOME BIG NEWS!

Skoja bara. Så jävla big är dom inte. Men det är hemligt och vi tar det sen helt enkelt. Bit inte av alla era naglar nu bara! Livet rullar på och jag har varit ledig sen 22:a december. Livet rockar. Fast jag känner att jag verkligen måste jobba nu eftersom min lön som kommer nu den 25:e inte kommer rocka rockring, om man säger så. Och hur fan ska jag göra seeen? Gud asså. Det är inte lätt.

Nu ska jag fortsätta med mitt. Bl.a. göra kaoz med spotify. Hejdå!



Hahahaha detta var tider asså. Tidender - 09

P.s. (Har upptäckt att mina inlägg inte har någon glöd när jag inte har ett litet p.s. i slutet...) Joel (Faktiskt inte en läcker kille vid namn Joel, klicka in så lär ni märka något bättre!! HEHE) har lämnat Luleå till sitt past och flyttat till Oslo. Mog1 :( I will miss yooou tokskallar. Tacka mig när ni har fått fett med besökare och en fet blogglön. Då kan ni skita i att jobba och glida omkring rikt som fan. Men bara om ni kommer ihåg att tacka mig!!! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0