Kuljul

Oooooffff!

Underbar dag jag hade igår! Jobb 10-16 OCH 23-05. Kul det är när man får chilla sådär på lördagarna liksom. Oj, sa jag att jag hade en underbar dag? Ja den dög väl men natten var INTE okej. Jag och Joss jobbade rövarna av oss och det var så jävla mycket folk. Äckligt var det med milda ord. Aldrig mer jobb på natten. Iallafall när man bara är 2. DET GÅR INTE!!!!!!!

Annars då? Idag ska jag inte lyfta ett finger. Auoch, kan inte sitta vid datorn längre då. SYYYND! Skoja, det är här jag kommer hänga hela dagen så jag kommer förmodligen lyfta flera fingrar. Nä, men allvarligt. Jag ska typ sitta kvar i pyjamasen och hänga här heeeeela dagen. Det är jag värd! Sen jobbar jag 11-19 imorgon. Jag har verkligen inget liv.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0